Thursday, October 6, 2011

Aduhai wafa'

cane nak start eh.. aku ade sorang kawan ni. bukan la maksudnya aku ada sorang je kawan. gila looser kalau begitu. yang aku nak cerita nya pasal kawan aku ni dia selalu meninggal kan question mark kat kepala aku ni. kot-kot lah korang boleh bagi pendapat kenapa..
contoh kat kelas tadi, cikgu suruh dia ajar imran addmath sebab imran tanya cikgu soalan yang sama yang cikgu dah explain kat dia sebelum tu. . dan aku, yang entah mengapa x boleh denga nama imran terus menjerit 'kau jangan ajar dia!'. (haha jahat gila!) tapi still dalam hati harap2 imran x dengar. kalau x nanti dia terasa kesian pulak. (masih berhati perut).
susulan kejadian tu (yg cg suruh aja tu), aku pun tanya lah kawan aku tu.
wafa' : weh. kau benci x kat im?
dia : entah biasa je.
wafa' : tapi haritu kau kata kau x suka dia!
dia : eh yeke? hehe x igt la..
wafa' : kau ni, kau selalu ckp ayt2 yang buat aku jadi benci dia, tapi bila aku tanya kau x benci dia pulak (eh knp ayt aku mcm keling?) 
dia : alah aku x mudah terpengaruh lah.
 wafa' : sampai hati kau (tiba2 sentap!)
aku memang x boleh kalau kawan aku x turut x suka org yang aku x suka. terok kan? tahuu.. 
sampai sekarang aku x faham motif dia kutuk2 im depan aku. haishhh

No comments:

Post a Comment