Saturday, October 8, 2011

KAU OVER LA..

jangan over sgt kalau nak benci org tu..takut nanti tersuka pulak. tak gitu? benci siki-sikit udah le. haha nasihat tak membina langsung!
sekarang aku adalah dalam mood membenci seseorang ini dan menyukai seseorang ini. okay itu tipu. tak sebenarnya
sebenanrnya aku nak bagi nasihat kat korang. jangan benci seseorang tu sesangat sangat nya sebab nanti gerenti korang suka dia. x caya tanya aku. sebab aku pun pernah rasa benda tu. adalah dahulu kalanya aku pernah benci sorang budak ni sebab dia marah aku. dia tego kat ym dengan ID yang pelik2. and tanya kenal x dia. dan aku reply secara pendek dan malasnya, 'tak'. tiba2 dia marah aku. hahaha pelik.blogspot kan? 
and start drpd tu hari2 aku kutuk dia bila nampak dia kat sekolah. nak dijadikan ceritanya, sekolah aku ni dekat ngan shell. and biasa lepas balik sekolah mesti aku kena isi minyak. sampai pakcik bangla tu dah boleh kenal aku . sampai kadang2 dia tanya kenapa semalam x singgah .. sibuk je!
okay, sambung, satu hari ni aku pegi isi minyak. and otw nak g kaunter tu, SIKITTTT lagi aku nak terlanggar motor ni. nasib je motor tu stop cepat. and aku terus lah memandang ke arah motor tu. dalam hati aku, 'macam kenal je mamat ni'. pastu dia senyum and bagi aku jalan dulu. time dia senyum tu  baru aku ingat dia lah budak yang aku benci tu. time tu dah malu2 and cair kau tau! comel jugak dia senyum. hahaha *almaklum perempuannnn* hikhik!
dah cair sekali tu, terus sampai sekarang x hilang tau! ha tu la penangan senyuman orang yang aku benci. huehuehue! tapi sekarang saya dah x benci awak. hehe boleh tak awak senyum lagi sekali dekat saya. pleaseee.. hahahhaha mintak pelempang.
awakkkkk... langgar saya lagi sekali. ihik!

sekarang saya dah kenal awak.. hihi
 by : wanita solehah lindungan kaabah :)

No comments:

Post a Comment