Friday, February 3, 2012

Kelas Tersayang Episod 2

Assalamualaikum... :D
ok. kelas tersayang episod 2... poyo nak episod-episod bagai. hahaha suka hati la. ni semua sebab dah terpengaruh ngan cerita indon yang berjela-jela sampai 200 episod.huehue...
sekarang ni dah cukup satu bulan aku mengaja. tinggal lagi sebulan je. aku cuma jadi cikgu ganti    kepada cikgu bersalin je. haishh macam2 perasaan ada dalam hati ni. seronok ada, sedih pon ada. seronok sebab lepas ni tak payah la aku nak jerit-jerit lagi dah marah2. sedih sebab walaupun cuma baru sebulan aku mengajar diorang ni, banyak kenangan manis dengan diorang. tengok gelagatdiorang ni buat aku tergelak. haha kanak-kanak. ade yang tak nak kawen la. haha lawak. emosi tak terkawal tiba2 benci perempuann.. 
 ada satu hari ni, aku marah sangat dengan sorang budak ni,, aku suruh hafal tak nak. sebuk mengacau orang. tapi tu aku boleh lagi sabar. yang aku bengang nye masa solat tu dia x baca doa lepas tu baring-baring. aku pon terus pukul dia guna penyapu. yess penyapuu.. penyapuuuuuu.. bayangkan. aku ni dah la seorang yang susah memukul orang.(kecuali time gelak, tu involountry action).. budak tu terpinga-pinga pastu terus jeling aku. tapi aku buat tak tahu je.. time balik tu nak salam, aku sedar dia nak lari tak nak salam aku. tapi aku pergi kat dia. aku tanya dia. awak marah saya ke? kalau awak marah saya minta maaf. pastu terus dia salam aku..
lepas daripada tu je.. asal dia nampak aku, mesti dia jumpa aku. borak ngan aku.. and kitorang jadi rapat.. bila aku fikir balik,, kalau cikgu merendah kan ego dia, anak murid pon akan senang dengan dia. kan? 
and lastly, bagi aku.. aku seronok dapat mengajar dekat seklah ni. walaupun diorang ni nakal,, diorang ni semua ahli syurga. sebab apa? sebab belum matang.  jadi beruntung lah aku.. and jadi cikgu ni mengajar aku untuk kawal marah dan jadi orang yang lebih penyabar.. :D


No comments:

Post a Comment