Tuesday, May 22, 2012

cuti yang vouge the vass kebaboommm everyone..!!!! ngehehehe

hoi assalamualaikum :)
cuti lepasan spm ni paling best bg aku. banyak gila tempat aku jelajah dengan bestfriend aku. hewhew siok! beli baju tido sesama. sweet nye! haha.. duit pon byk habis. tapi tak kesah langsung sebab aku laburkan dekat benda yang aku sukaaa. hehehe.

kenapa cuti kali ni best gila?
sebab aku boleh tido lewat tanpa memikirkan kerja sekolah. and x ada siapa bising pasal tu. huuuuu
dan cuti ni jugak buat aku kenal dengan satu halaqah. atau bulatan kegembiraan yang paling gempak. best gilaa ahli usrah aku ni. semua cun dan banyak ilmu. aku tabik gila depa semua.

dari kanan : saya, kak zinirah, kak maryam(naqibah), nadra, kina, khaleeda :D
dan dalam kegembiraan tu,, ada terselit jugak perasaan sedih. tah dari mana datangnye rasa tu. rasa macam sangat di uji. macam dah hilang harapan semua. sebab apa? sebab aku adalah tak layak ke upu and x dapat mara. pada masa tu, aku sikit pon x bangga denga result spm aku. malu kat diri sendiri. sebab sombong ngan ALLAH sebab x doa hari2. sumpah malu gila.


But somehow, dalam sedih2 tu ada je yang bg semangat ada je yang tepon tenang kan aku. ada je yang bg aku semangat. and tu semua ahli usrah aku ngan mak aku yang buat. da jugak yang paling sedih,, kawan aku yg tahu aku x dapat memane, bila kau kol mintak pendapat, langsung x angkat. okay baik kita su'uz zhon mungkin dia busy.

dan benarlah janji ALLAH pencipta kita yang maha berkuasa yang mentadbir alam ini,, di setiap usaha pasti ada hasilnya. jika kita berdoa maka ALLAH mendengar. dan sejak peristiwa yg memalukan diri sendiri itu,, keinsafan mula melanda diri. hari2 aku doa agar semua usaha aku mendatangkan hasil yang baik untuk aku dan masa depan aku di dunia dan di akhirat. and yeahh,, hasilnya ALHAMDULILLAH tas segala yang ALLAH bagi. walaupun susah nak terima tp masti ada hikmah. insyaALLAH manfaat lebih besar drpd mudharat :)

No comments:

Post a Comment