Friday, May 25, 2012

Koreksi, correction, pembetulan, :D

Hey babes and guys.... :D

assalamualaikum wbt kepada semua penduduk di dua daerahNYA .. ihik2!

semua orang melakukan kesilapan. kan? lagi2 manusia.
sebab manusia = insan. dan insan = nasa' (betulkan kalau salah) ..
dan nasa' pulak ialah lupa. jadi nyata terang lagi bersuluh bahawa insan is a forgetfull creatures. kannn.

dan dengan alasan di atas makanya aku nak buat pembetulan. adalah sebelum ini aku ada buat entry pasal cuti the vouge n bla bla bla tu kan. dalam tu ada sedikit kesalahan di mana aku guna perkataan su'us zhan yang sepatutnya ditukar kepada husnu zhan. kerana su'us zhan = sangka buruk. manakala husnu zhan = sangka baik.

mengapa aku silap?
sebab masa tu aku eksaited gila menaip. dan aku post tanpa recheck . eksaited kata kooooo. hahaha.. aku adalah seorang manusia yang mengapdet entry secara spontan. sebab aku malas nak buat draft bagai.

macam mana aku boleh tersedar kesilapan itu?
adalah seorang kawan aku ini bernama aisyah zaik. kwn baik aku . and also my first love :) hikhik ..
dia tego aku kat chat yang aku alah. k tu je. haha

macam tah pape je benda ni pon nak kecoh kan. blah la lu wafa poyo benda ni pon nak kecohhh hok alohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh...


No comments:

Post a Comment