Sunday, October 2, 2011

Family Of Prof Madya Dr. Mohd Fauzi :D

Hey yawww...!!!
Hari ni gua nak show off la kat lu orang wajah-wajah suci family gua.. kitorang suci sebab kitorang pakai wuduk je.. takdanya pakai simply siti ke apa..

Okay sebagai mukaddimah mesti la gua cite pasal bapak gua. sebab dia la punca gua kat sini. and sebab dia jugak la punca gua ni perempuan. kalau dia takda mesti dunia member2 gua kosong je sebab takde gua.. (ceh!)

nama diberi Mohd Fauzi Bin Mohd Amin.. umur dia gua x tahu. and x pernah amek tahu.(astaghfirullah!) gua cuma tahu hari lahir dia je. tahun lahir tak pernah ingat la pulak nak tanya. beliau orang pahang. hensem sangat sumpah tak tipu. kalah nassar (abi nnt bg duit belanja lebih eh! :p)
Apaa??? tak cayaa??!! hah kau amek ni bukti bapak gua hensem.
im proud to be you daughter prof! :)
 kemudian mak gua.. nak tau dia lawa ke tak, tengok anak-anak dia.. hikhik..  nama diberi aziah mohd jesan. umur 44.. muda lagi..hehe kerja pensyarah ...ha! kami panggil beliau umi :)
suka gamba ni :) kan?
And now i present you my eldest sister.. Nor Asy-Syifa', yg study medic di egypt. diikuti Fakhitah fauzi, juga medic di egypt. Nor Wafa' (saya) spm candidate, Mohd Abdullah Al-amin pmr candidate dan yang terakhir adik bongsu kami yang mana perangai tak secomel adik bongsu ponn.. hehe Nurul Iman..

DR to be kaklong..:)

DR to be k.ngah :)
saya :)


hamada :) *sori mls rotate*


dek man :)
Trio.. :)

x ada iman ngan abi.*baju tu nampak aku gemok kan? tapi sebenanye tak. haha*

raya :)

see tak ada iman kan.. huehuehue

 
baru lah muncul. :p

so .. ini lah family gua. salam taaruf yeh! haha.. korg show off lah pulak family korg. nanti aku baca! :D
 okbye assalamualaikum :)

2 comments:

  1. hahaha.. pic Wafa je tak comel macam yang len.. huhu. jkjk. hensem lah Mamat. Huda kata muke korang sume sama je :D sume ade lesung pipit kotttt. *dengki*

    ReplyDelete
  2. tetttt!!!!! kaklong and iman x de leung pipit okay! dorang ade lesung batu jeh. :D hahaha aku memang x comel aku tauuu.. paling hodoh dalam family :( huehuehue..

    ReplyDelete