Tuesday, October 4, 2011

PANAS PANAS! zasss....layann...

hye and assalamualaikum :) pernah denga isu ' kalau ade dara kolot' ? ikuti kisah ini :D
 macam vavi kan member dia punya member. aku x sangka isu tu memang wujud. astaghfirullah jelah bila dah tahu ade jugak manusia berpemikiran macam tu.
seriously, bila aku dengar kesah dia, aku takut satu benda. aku takut kalau aku diuji satu hari nanti dapat zuriat yang mcmtu. sumpah aku takut gila. aku lebih rela dapat anak sindrome down drpd dapat anak rosak. kan? 
bagi aku lah, kalau kau dah x ada dara. means, kau x istimewa. sebab kau bukan lagi mwar berduri. tapi kau mawar layu. (lagi teruk dari bunga taik ayam)! 
bagi gadis2 yang masih ade dara tu, ingat, kita adalah mawar berduri yang tersimpan di dalam botol terletak dalam bilik berpagar! ha kau. betapa susahnya lelaki nak dapatkan kita. cantik. nampak lembut. tapi pendinding diri kita sangat teguh. (iman) . fikir-fikirkan lah umat akhir zaman..

No comments:

Post a Comment