Sunday, October 23, 2011

kau sahabat aku dunia akhirat. aku janji!

aku tahu sikap aku sekarang ni banyak buat kau sakit hati, terasa and kecil hati. aku sedar semua tu. aku minta maaf. mungkin ayat aku tak sehebat ayat kau, sebab aku tak pandai berkata-kata. jauh dalam sudut hati aku ni betul2 menyesal atas semua tindakan aku. mungkin tak nampak macam aku beria ria kan? biarlah kau nak fikir apa pun. ALLAH je yang tahu isi hati aku..

aku jauh dari kau bukan sebab aku tak suka dengan kau. jauh sekali membenci kau. bukan niat di hati nak lukakan hati kau.. punca semua ni terjadi pun aku masih berfikir.. kot2 ada tindakan kau yang buat kan aku menjauhkan diri, tapi tak ku temui.. kenapa ye? setiap kali kita duduk bersama ada je yang tak kena. terasa macam kau dah tak boleh berbual dengan aku. macam kita dah tak boleh masuk. tak ada chemistry kata orang? ukhuwah takkan terbina kalau hanya satu hati je yang terbuka. hati kau ke hati aku? kalau iye hati aku. aku rasa aku ah cuba terima kau. aku sangat2 nak berkawan dengan kau.

aku sayang kau. kau sahabat alu dunia akhirat. kau yang buat aku sedar kelemahan diri. kau buat aku buka mata. kalau tak sebab kau,, mungkin aku terus bergelumang dengan dosa lalu. kau buat aku lebih matang. sejujurnya aku cakap. aku sayang kau. semoga kita dapat bersahabat macam dulu.. semua kesilapan yang pernah aku buat dekat kau dulu, seriously aku tak ada niat menjatuhkan kau. mungkin apa yang kau tafsir lain dari niat sebenar hati aku. tak pelah. aku reda.. mungkin juga salah aku.
semoga luahan hati aku ni dapat menambahkan kemanisan ukhuwah kita
assalamualaikum..

2 comments:

  1. wuuuuu.. sape shbt bertuah; dunia akhirat tuu? wafa!!! bile nk hapdet syg

    ReplyDelete
  2. You... :-) hikhik.. Sape mkn gula dia terasa manisnya.. Hehe.. Mls nk hapdet lahh:-)

    ReplyDelete